Usein Kysyttyä

Kokosimme tälle sivulle yleisimpiä kysymyksiä, joita asiakkaamme esittävät. Uskomme, että niistä on hyötyä, kun suunnittelet asiakaslogistiikkasi kehittämistä. Jos haluat, voit jättää oman kysymyksesi lomakkeella.

 Pyydä kartoitus

010 217 6888

Voiko asiakkaamme (esim. jälleenmyyjä) tai kumppanimme (esim. myyntiedustaja) tilata markkinointimateriaalia, myyntinäytteitä ja tuotteita suoraan Veloxnetistä?

Kyllä voi, se on yksi Veloxnetin tärkeimpiä ominaisuuksia. Järjestelmän pääkäyttäjänä määrittelet eri käyttäjätasot, tuoteryhmät ja oikeudet. Sen jälkeen asiakkaat ja kumppanit hoitavat tilauksensa suoraan Veloxnetistä omilla, yksilöidyillä käyttäjätunnuksillaan. Säästät valtavasti aikaa, työtä ja euroja, kun tilausprosessi virtaviivaistetaan.

Onnistuuko integraatio Veloxnetin ja oman järjestelmämme välillä?

Onnistuu takuuvarmasti ja helposti – Veloxnetissä on standardien mukaisesti tehty avoin rajapinta, joka kommunikoi sujuvasti erilaisten järjestelmien kanssa. Moni asiakkaamme on tehnyt integraation, jossa tuote-, tilaus- ja toimitustiedot siirtyvät automaattisesti oman järjestelmän ja Veloxnetin välillä.

Tilausmäärämme vaihtelevat paljon. Miten toimii hinnoittelunne?

Hinnoittelumme perustuu kolmeen asiaan: paljonko asiakkaan tuotteet vievät varastostamme tilaa, millaisia palveluita asiakas tarvitsee ja kolmanneksi toimituskulut. Hinnoittelumalli on täysin läpinäkyvä, suoritepohjainen ja aina reaaliaikainen.

Pitääkö asiakkaan tehdä omat kuljetussopimukset, jos siirtää asiakaslogistiikan hoidettavaksenne?

Ei tarvitse, eikä edes kannata. Neuvottelemme omalla isolla volyymillämme erittäin fiksut vuosisopimukset eri toimijoiden kanssa. Laskutamme toteutuneet kuljetuskustannukset asiakkailtamme, joten hintaetu siirtyy suoraan hyödyksi.

Miten nopeasti saatte lähetykset liikkeelle? Tarvitseeko tuotantoaikaa varata etukäteen?

Toimimme reaaliaikaisesti ts. kaikki Veloxnetin kautta tulevat tilaukset siirtyvät heti tuotantoon, jos toisin ei pyydetä. Kun puhutaan suurista massalähetyksistä, kannattaa toimitusajasta sopia muutamaa päivää aikaisemmin. Teemme toki ihmeitä :)

Asiakaspalvelu – mitä kautta teidät tavoittaa?

Helpoiten saat vastauksen tilauksiin ja tuotteisiin liittyvissä asioissa Veloxnetin kautta. Meidät tavoittaa hyvin myös sähköpostilla ja puhelimella.

Hoidatteko myös reseptilääkkeiden ja -näytteiden asiakaslogistiikkaa?

Pystymme hoitamaan tämänkin vastuullisen tuoteryhmän, joka vaatii lääketukkukauppaluvan. Ota yhteyttä, kerromme tarkemmin asiasta.